Jelen pillanatban a Facebook az egyik legfontosabb Online marketing eszköz a hazai vállalkozások számára. Aligha engedhetjük meg magunknak, hogy ne hirdessünk Facebookon. De milyen hirdetési típusok vannak?
A Facebook marketing célok alapján kategorizálja a hirdetéseket. Tehát ha feltesszük magunknak azt a kérdést, hogy mi a célunk, akkor hamar megtaláljuk hozzá a megfelelő hirdetést.
A három fő kategória:
Ismertség: ezek a hirdetések azoknak szólnak, akik most kezdik megismerni vállalkozásunkat.
Megfontolás: azoknak, akik már gondolkodnak a vásárláson (konverzión)
Konverzió: ez pedig már a konkrét értékesítés, eladás.
Ha az egeret egy adott hirdetés-fajta fölé visszük, a Facebook további magyarázatot ad az egyes hirdetési fajtákhoz:
Érdemes körültekintően választani, mert később (mivel annyira más eszközöket használ a rendszer) már nem lehet korrigálni.