A hírleveleket már évekkel ezelőtt temették a jól értesült marketing tanácsadók, ennek ellenére a legjobban működő online marketing eszköz. Mivel ingyen van, nem nagyon talál magának versenytársat, egy jól megfogalmazott, nem tolakodó hírlevél pedig nemcsak közvetlenül eladásokat generál, de a szakmában betöltött szerepünket is jócskán megnöveli.
Figyelem! A kiküldött hírlevelek 29%-át mobilon fogják megnézni, ezért kiküldés előtt mindenképp ellenőrizni kell a mobil nézetet is! Ugyanez igaz a Gmailre! Törekedjünk arra, hogy Gmail esetén ne a Promóciók fülben végezze hírlevelünk!
WordPress rendszerekben az alábbi hírlevél kezelőket érdemes használni:
Mailpoet
Belépő szintű hírlevél kezelő, tényleg csak annyit tud, hogy megadott címekre kiküldi a szerkesztett anyagot, illetve kezel automatikus, azaz eseményhez kötött leveleket is, pl. regisztráció, új tartalom vagy feliratkozás. Össze lehet kötni a Contact Form 7-tel, így a látogatók ki tudják pipáni, hogy hírlevelet is kérnek. Mi azért javasoljuk, mert egyszerű használni, kedves, barátságos kezelőfelülete van, és nem kell havi díjat fizetni utána.
https://www.mailpoet.com/
Newsletter
Szintén nagy felhasználó táborral büszkélkedik a Newsletter. Ebben is találunk Fogd & Vidd szerkesztőt, integrálható a WordPress regisztrációhoz, nyomon is követi a kiküldött leveleket (hányan olvasták). További kiegészítők is kaphatóak hozzá, pl. a Woocommerce plugin, amivel a webáruház egyes termékeit lehet a hírlevél törzsébe behúzni!
https://wordpress.org/plugins/newsletter/
Mailster
Fizetős hírlevél kezelő, mindent tud, amit elvár tőle az ember, legfőképpen reszponzív sablonok vannak benne.